Sukces marketingowy niewielkim kosztem – jak działa magia bram pneumatycznych?

Świat reklamy outdoorowej ma różne oblicza, jednym z ostatnio najpopularniejszych jest reklama pneumatyczna, czyli inaczej dmuchana. Chociaż jej wykorzystanie cały czas rośnie, już teraz trzeba wykazać się niemałą kreatywnością, żeby wyróżnić się na tle innych – same firmy zajmujące się produkcją figur pneumatycznych stale oferują nowe wzory i ulepszenia do istniejących już modeli.

Jednym z takich wzorów jest brama pneumatyczna – z pewnością spotkaliście się z wieloma tego typu dmuchanymi łukami, prostokątami, łamanymi, i tak dalej. Sposobów na połączenie dwóch punktów na ziemi wciąż przybywa, a razem z nimi roście liczba osób, które decydują się na zakup lub wynajem bramy. Najczęściej dotyczy to organizatorów wszelkiej maści imprez sportowych, gdzie potrzeba elementu oznaczającego start i metę, czyli biegów, wyścigów, rajdów, i tym podobnych. Często bramy wykorzystywane są też jako oznaczenie wejścia na jakiś festiwal, imprezę muzyczną czy targi. Krótko mówiąc – ma naprawdę wiele zastosowań.

 

Co istotne – jest jednym z najbardziej widocznych elementów w czasie całego eventu! Nie tylko ze względu na swoje gabaryty (zazwyczaj dmuchane figury muszą mieć przynajmniej 3 metry wysokości), ale też właśnie z uwagi na znaczące miejsce, które zajmuje – czy to start, meta, czy wejście na obiekt – znajduje się w zasięgu wzroku wszystkich obecnych, a więc jest idealnym nośnikiem reklamy.

 

Nie wolno jednak podchodzić to tego zbyt nonszalancko. Niby wystarczy logo, które wniknie gdzieś w pamięć potencjalnego klienta, ale warto zadbać też o to, żeby utkwiło tam z jakiegoś powodu – tutaj wchodzi w grę kreatywność. Czy będzie to zasługa oryginalnego kształtu bramy, czy reklamowego nadruku – wszystko, co nowe i co inne, będzie rzucać się w oczy.

Zobacz także: http://www.clevair.pl/pl/component/virtuemart/figury-pneumatyczne-standardowe/bramy?Itemid=102

 

Pozytywne skojarzenia z firmą pojawią się także z innego powodu – dzięki wspieraniu jakiejś inicjatywy sportowej, charytatywnej czy muzycznej, ale nie tylko, uczestnicy imprezy, kibice, skojarzą firmę ze wspieraniem bliskich im celów. To sprawi, że w przyszłości chętniej sięgną po usługę marki, która kojarzy im się z tym, co lubią.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz